ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Ledig (:

2010-08-19 16:02:53 / 0 kommentarer ..


Idag är jag ledig, och ja har typ tusen saker jag måste göra ^^
Men får se om jag orkar göra dom haha x) Vet inte om de är ngt som jag ska göra mer idag (aa)
Men imorron är de kke programridning på Grs, LB:1 och om man får rida 2 program LA:1 :D Fast om man bara får rida ett så blir det LB för de är ju i det programmet som laget går i ;) Vi får se. btw så fick vi våra skåp igår och jag fick överskåp (yyy) :D Och på månda öppnar caféterian (y)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!