ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

programriding, och de gick...

2010-08-20 21:36:24 / 2 kommentarer ..


Sådär... :/ Till att börja med så kom vi jätte försent :s  skulle börja skritta honom 20 i så att han skulle få skritta i 20 min minst, men vi kom inte igång att skritta honom förns prick, och jag skulle rida halv... :/ Så han fick inte skritta fram så länge som vi brukar. Sen när vi börja trava så var jag jättespänd, och då böjde han bara på nacken och jobban 0% med bakbenen+ryggen ;( Så, aah, ibörjan på framridningen gick de skit, sen red jag bogen in och då lossna han lite, och då skärpte jag till mej och sen gick han mkt bättre. 

Väl inne på banan gick han ännu bättre, fortfarande sämre än vad han brukar gå ivanliga fall ,men ändå bra :) Och ja fattar inte vad jag höll på med inne på banan :/ Jag red inte mitt bästa iaf xD Men Smirre var duktig!! :D och nu hade han börjat jobba mycket bättre än ibörjan :)

Aja, vi fick 1 stor miss och 1 liten miss, Den stora missen var mest missförstånd mellan oss i en galoppfattning, och så fick vi galoppinslag i ökningen, men de var missförstånd mellan oss bara :)
Sen efter att vi ridit så prata Ödaln (de var hon som dömde) med oss och gick igenom programet. Hon sa att Han hade en mkt stadig,fin och samlad form. Han arbetade bra me bakbenen(!), att han hade fina och bra takt i sina gångarter, skritten var ngt kort. De ändå hon klagade lite på var min sits, jag kunde sitta längre fram med min hö arm och längre bak med min vä arm, och att jag ibland hade ojämn kontakt i munnen...:/

Aja, trotts att jag inte red mitt bästa och våra missar fick vi iaf ihop 64 %, helt okej... :) Får ju inte glömma att dom dömmer mkt hårdare på programridning än på tävling ;D
Men Smirre är ändå bäst! (L)


Kommentarer
alma

64% var ju superbra! :D

2010-08-20 22:00:01
Mathilda den bästa ;)

Men det var ju bra ändå ju, 64%! :D

2010-08-20 22:13:42
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!