ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Besta hesten :D

2010-12-29 22:52:16 / 0 kommentarer ..


Hoppad lite idag ju. Red samma övning som Gabby tyckte att vi skulle träna på, som lärde honom att taxera bättre osv. De var alltså upphöjd bom, upphöjd bom ett galoppsprång och så en oxer. Superduktig var han! <3 börja lite lågt för att hoppa fram , sen höjde vi till 70, sen upp till 90. Sen hoppade jag kanske 4 språng på 1 m. Och sen tog jag ca 3 språng på 110. Han klarar den höjden hur lätt som helst! Grym ponny! Hoppar LA höjd med god marginal! :D


framhoppningen :)


1 m :)



110 <3



110 igen ^^


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!