ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

DaN FÖRE DOPPAREDAN

2010-12-23 09:11:24 / 5 kommentarer ..


Bli väl mest stressigt ida. Som de alltid är dagen före julafton. Alla julklappar är iaf klara, som sagt. Så de behöver jag inte tänka på o stressa till stan. Ska städa lite, baka lite, sen åka till stallet och bara mocka o sånt. Smirre får stå idag för jag har inte tid till o rida :/ Och sen på kvällen ska vi till gammelfarfar och gammel farmor :D
Och då ska vi öppna liite klappar ! :D

Ska försöka hinna uppdatera lite mer :)

Kommentarer
Elinore - Dressyrblogg http://etraningsdagbok.blogg.se/

jätte fin blogg :D

2010-12-23 16:32:10

Anmäl din ponny till månadens häst/ponny på: hannahengman.blogg.se :)



kram



2010-12-23 17:39:26
Anonym

Fin blogg :D

2010-12-23 17:49:09
Eveloni - http://eveloni.blogg.se http://eveloni.blogg.se/

Fin blogg :D

2010-12-23 17:49:30

Kolla in våra smycken :) www.chainuf.blogg.se



God Jul!

2010-12-23 18:19:42
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!