ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Enets Smirnoff, du är grym!

2010-12-19 18:10:21 / 0 kommentarer ..


Kom nyss hem från julshowen. Så härligt att jättemånga folk kom! :D Läktarna var fullpackade! Bra för då får vi in mkt pengar till US.
Blev iaf jättestressigt. kl 3 började showen , och då satt jag och åt julbord... sen till halv 4 var jag där och bytte om, Sara hade redan borstat honom som tur var ^^ Sen när jag kom till stallet hade jag 5 minuter på mej att sadla, sätta på benskydd, sätta på boots, tränsa, sätta på glitter på nosgrimman, sätta på Smirre tomteluva, sätta på ländtäcke, sätta på mej min hjälm, sätta på mej tomtegrejer, byta shabrak... Snacka om att jag blev stressad!
Kom iaf ner, dock väldigt försenad ;)
Så började showen och vi kom in tolkande. Alla lampor var släckta och tomtebloss brann som . Kastanj sprang före och precis när vi skulle in skyggade Smirre lite, men sen galopperade han på förfullt och tyckte att de var skitkul! De var alltså släckt, tomtebloss brann (ganska många oxå) Hög musik spelades och folke skrek som galningar och hejade på, och Smirre var jättelugn. Klart att han vart lite uppspelt, men ärligt , vilken häst skulle inte bli de  ? ;)
Smirre är helt grym! Folk kom fram och sa att vårt nr var jättebra. Men de kändes nästan som kaos x]


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!