ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Gårdagens hoppspecial.

2010-12-17 07:20:46 / 0 kommentarer ..


Kunde ju inte skriva om hoppspecialen igår, satt nu gör jag de ist ^^

Vi började att byta hästar. Ellinor fick rida Smirre och ja fick rida Timjan. Red lite skänkelvikningar och så tränade vi på att korta upp och länga galoppen på hästarna. Var ganska så svårt då vi inte kände hästarna x)
Sen bytte vi tebax och så började vi travhoppa snettigenom fortsätta i galopp, hoppa ett hinder på långsidan bryta av och travhoppa et annat hinder snett igenom osv...
Och smirre var så duktig på det :'D dom höjde bara travhoppningshindren. Och i slutet hoppade han skithögt. typ LA höjd, i trav. Blev så stolt över honom så jag vet inte vad :D
Sen hoppa vi en oxer som avslutning.
Supernöjd med ponnyn. Kmr bilder snart :)


Du är bäst <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!