ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Glaaad smirre! ;D

2010-12-20 21:38:02 / 0 kommentarer ..


Har var riktigt glad och på hugget idag. Fick med nästan alla språng på film. Vi hoppade dock inge mkt med honom. Utan bara för att han skulle få in tekniken.
Han hoppade 3-kombi, räcke, räcke och oxer. Oxern var de enda hindret vi höjde. Först låg de på kke, 70, sen höjde vi till 90, sen till 1m, sen till 110, och sen hoppa han 115 på oxern, och den var inte liite bred heller! ;) Duktig häst! Sen tog vi bort bakbommen och så fick han hoppa ett räcke på 120. Han skulle lätt klara av 130. Men vi testade aldrig de, var bättre att han skulle få in tekniken än att han skulle hoppa högt :)

Bilder kommer snart. Och imorron tänkte jag lägga in en film ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!