ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Julklapparna

2010-12-25 15:23:10 / 0 kommentarer ..


Jag har väldigt stor släkt , vilket bara är bra för då får man måååånga julklappar! :D


ljusgrön schabrak + lindor. Skitfin färg på Smirre!


handledsvärmare ;) Jag fryser så mkt om mina händer när jag rider, satt dessa var verkligen nödvändiga! Plus att de matchar! :D


Fleece ridtröjor. dom blåa kmr att bli så snygga ihop med min blåa outfit. Och den gröna tröjan blir perfa. Tänk er med bruna ridbyxor, grön fleece tröja och brun väst över, Snacka om snyggt! :D


Vita boots att ha till tävling, och blåa boots :D


Jay Smith´s skiva!! :DDD


Twilight böcker. Haha, jag har inte läst dom, eller sett första , och andra filmen. Men jag har sett den tredje! x] Lite komiskt sådär ... ;)








Xperia mobil! :D Jätteskön. Fick Spotify Premium till den oxå, + ett blått skal till. 



Tjocktröjor. Den i mitten är väl mest en "mys"tröja, Den är huuur skön som hellst!


Fick oxå
*pengar,
*presentkort på Make Up Store + en kurs hur man smkinkar sej som jag ska gå tsm med Jossan :D
*Presentkort på Hööks
*Choklad <333333333
*
ridbyxor
*Photoshop
*Mkt Smink
*Raggsockor, vaaaarma <3
* Lite fler böcker.
+ lite mer

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!