ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Mindre än en vecka kvar nu.. :D

2010-12-18 10:42:28 / 0 kommentarer ..


Igår var det precis en vecka kvar till julafton, börjar närma sej nu ^^
Idag ska jag iaf rida för Hanchen. Har sista tiden så Smirre får nog gå ut i hagen länge. Bara skönt ju för dom. Sen efter träningen ska dom tolka på Kastanj och vänja han vi tomte blossen. Tror nog att vi inte kmr tolka på Smirre. Galopperar nog bara efter kastanj så han får vänja sej lite mer oxå.
Sen imorron är det ju Lucia show. Så alla som kan tkr jag ska komma och kolla. Vi brukar få mkt beröm för våra Lucia shower, alla säger att dom är superbra! De kostar inträde dock, ca 20 kr elr nått... Börjar kl 15.00!
Kom och kolla ! :D



Världens bästa <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!