ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Valbo

2010-12-28 17:20:51 / 0 kommentarer ..


Kom nyss hem från att ha varit i Valbo med Jossan från kl ett. Hitta En tjocktröja och ett linne och lite mer :D
Sen skulle vi köpa splash, men de fanns inte så då köpte vi milkshake ist. och jag tog choklad, men den smakade Kaffe ? Så jag slängde den :(
Mathilda hade Smirre idag :) Vi ska byta julklappar och nu har hon lagt dit sitt i stallet. Så jag är väldigt pigg på att åka till stallet nu (aa)
Håller på och bearbetar en text om "mitt år" eftersom att alla andra lägger ut texter om de , så kände jag att jag väl oxå skulle görat ;)


<3


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!