ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

c u ;)

2010-07-12 10:15:04 / 2 kommentarer ..


aah, Idag som sagt så ska vi sova på höloftet :) så ka nog inte uppdatera mer än tills imorron kväll kke :b hinner kke skriva en sista gång innan vi åker. De ska iaf bli hur roligt som helst!
Sen idag ska jag åka och hoppträna för Leif :D hihi, aa får se hur de går (a)
Igår red ja ju me Mathilda och vi knäppte kort, så de kke kmr en bildbomb lite senare nu i veckan ? ;)
Jaja, C u ^^

På denna strand ska vi lite senare ikväll fika på, Fast lite högre upp i gräset ;)
men vi ska oxå bada :D

Kommentarer
Sofia

va betyder c u ? (A)

2010-07-12 12:39:29
Anonym

va tkr du om B o T ? kan inte du skriva om de, :D

2010-07-14 11:58:31
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!