ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

dessa rubriker ._.

2010-07-23 11:17:31 / 0 kommentarer ..


Nu sitter jag i trägårn och äter glass (aa)
ska ner till stellet snart och släppa in Smirre, sen skajag rida honom ikväll :) lite lugnt bara på ängen. kanske ngn busgalopp, hihi, han älskar ju de xD Men inte förhårt iaf för han får ju inte vara trött tills imorron, för då är de ju tävling ! :D
En lokal hopptävling på Ockelbo, Ld och Lc :D tagga! hoppas han inte är lika trött den här gången :/



Puss på min ponny ♥


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!