ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Grs

2010-07-06 16:41:57 / 3 kommentarer ..


eftersom att ngr ville de så ska jag nu skriva om den klubb jag rider för : Grs.

Jag red från en början på GFRK, men sen när jag fyllde 9 gick jag över till Grs. och de har jag aldrig ångrat!
jag red lektion där 2 gånger i veckan en gång för Gitta och en gång för Carro. och genast blev jag skötare på Lindis (L) de var inte så många som gillade Lindis för dom tyckte att han var så sur, men jag tyckte aldrig de, han tog ALDRIG öronen bakåt åt mej elr något sånt ! och jag älskade honom över allt annat. så jag var typ i stallet 24/7 och började hjälpa till ganska mkt. leda på nybörjar lektioner, släppa in hästar och så ;) sen efter ett halvår kom Carro fram till mej och frågade om jag ville börja tävla ridskole häst. jag blev överlycklig! hon sa att jag fick välja mellan Snowman och Danne, och jag tog Snowman såklart och jag fick tävla honom i dressyr.;) fast jag hann bara starta 1 riktig tävling på honom och 2 träningstävlingar, träningstävlingarna gick bra, jag vann båda faktist (a) sen gick den riktiga åt helvetet (A) tror jah hade 49 % ? x)
Nu rider jag iaf där 2 ggr i veckan, en dressyrspecial för Ewa och en hoppspecial för Leif.
de var typ min "ridhistoria" från Lervik. (lervik=GRS)

så vad jag tycker om Grs
Jag tycker att Grs är superbra, vi har riktigt fina ridskoleponnyer/hästar.bra anläggning och stora hagar. Vi har riktig bra ridlärare, Gitta,Molly,Carro,Kine,Leif,Ewa, Janet osv . och alla dom är A elr B tränare ;)
Sen är ju Leif bland dom 3 bästa i Gävlebors län ;) plus att han är internationell banbyggare (a) så Grs har bland dom bästa ridlärarna som finns.
Sen har vi även en ganska bra US som ordnar mkt roliga grejjor.

Men iaf så är Lervik den ridskola som jag tkr mest om och jag tänker fortsätta rida där. '

Sen vill jag bara passa på och varna alla andra klubbar för vårat Div2 lag i dressyr kmr äga ut alla andras! ;)


Kommentarer
emelie

Ni kmr inte äga ut Hofors elr! :D

2010-07-06 22:03:31

haha, ja & rosie kmr vara m, SÅ NI VARNAR VI ALLA, FÖR GRS :D

2010-07-06 23:04:24
Anonym

tss, Grs kmr INTE äga! :S

2010-07-07 00:03:29
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!