ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Jag vill ha!

2010-07-16 00:03:16 / 2 kommentarer ..


ååh, kolla ju i nya Hööks katalogen som kom ut i förrgår ? ;)
Massa saker jag vill ha! :o :)


G snygga va ? :D
tyvärr så var dom inte riktigt lika snygga irl,kolla på dom för ngn dag sen, glittra inte lika mkt som jag tänkt mej (n) men fina endå ?



Inte direkt de snyggaste då men
Ganska bra att ha nu i vinter ? ;)
Spec nu när min har gått sönder :(

Jag behöver verkligen en ny nummerlapp, ja tappar ju alltid bort mina :(


Såna här kan ju inte heller störa hästen som den andra ? :)


hihi, dom är ju gulliga (A)



Fina och sköna, kke inte precis de mananvänder nu när de är 30+ men sen i vinter ? ;)

Denna förbygel är ju väldigt fin tkr ja :)
dock behöver jag ju ingen , men om jag skulle behövt skulle ja köpt denna :)

Fint va ? :D tkr dock att dom missat med färgerna, nyanserna är inte samma :(
men fatta den gröna färgen på Smirre ? :D

Den gröna och den blå skulle passa Smirre i färgerna perfa :D

ååh, tänk bort att de står Hero, tänk att de står Enets Smirnoff,
ganska nice va ? ;)

Skulle nog passa hanns hoppträns :)

Vem skulle tacka nej till de här täcket ? ;)
hihi, lite fläschigt tkr jag (A)


Så de var bildbomben ni ville ha :)
på saker som jag vill ha ;D

Kommentarer

Man vill ju ha alla sakerna ! :D

2010-07-16 00:08:52

ja har dom där rosetterna i rosa och vit prickigt, dom passade asbra på rosie :D<3

39kr:- , men de är värt det :)

2010-07-16 11:01:38
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!