ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

jobbigt :s

2010-07-25 15:43:40 / 1 kommentarer ..


Varit i stallet sen 10 och kom hem 3 ? :s och inte vare nå kul heller för vi skura/tvätta stallet (a) :s men men, de blev ju fint iaf ^^ :D Fast nu ligger ja i soffan och har jätte ont i ryggen + hanleden, ja stuka ju den på fotbollsträningen -.- smartskalle som jag är ;)

och bläää på vädret oxå ! de ska ju vara sommar ? då ska de inte regna ! då ska de vara soooool (L)
Okei kke inte 40 + hela tiden men 20 + iaf ? inte så kallt som de är nu :(

btw så tänkte jag skriva ett låååååångt inlägg i kväll elr imorron. Men om vad får ni se då, så bäst ni håller koll ;) lovar att ni nog vill läsa :p



Puss på min älsklingsponny som är bäst i alla lägen ♥

Kommentarer
Anonym

Sällan du skryter med den rosetten ?

grattis iaf :)

2010-07-25 22:22:09
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!