ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Lite bilder

2010-07-24 19:11:43 / 0 kommentarer ..


Laddar upp ngr bilder från idag ^^
Alla är stoppade från en film så de är ju inte så bra kavlité om man säger så :p



Smirre hoppar stort :p



Vi kom lite fel, därför sitter jag *host* jättefint xP


hoppteknik har han allt ;)



bäst att lyfta på benen över detta farliga hinder ;)


Lc,

Lc :) duktig kille ^^

lhögt över iaf ^^


Och detta var de enormt farliga hindret :/
Däcken är ju jättefarliga :o tyckte Smirre iaf ^^



Men över kom vi.
och han lyfter fint på hovarna, utifall hindret skulle attackera honom :o


Lcn :)


Han är ju snyggast! :D



Aj Lav Ju ;D




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!