ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Shoppat :)))

2010-07-11 16:22:49 / 4 kommentarer ..


Btw så var ja och köpte lite saker på Valbo Ridsport/Hööks igår :)
fina saker, Valbo Ridsport har ju sån bra kvalité och Hööks är ju billigt och dom har g gulliga saker ;) (A)




Hårnät me rosett o stenar (A) finare irl.
Valbo Ridsport, 99 :- tror jag


Vita ridhandskar Isabell Werth
Gråa ridhandskar .
Valbo Ridsport, 50 :-


torr shampoo.
Showmaster.
Hööks 89:-



B-vitamin med äppel smak (A).
Hahahahha, vi köpte den bara för att dom inte hade den sort vi brukar ha. så vi har den här så länge :)

Frambenskydd.
Hööks 129 :- tror jag


och bakbensskydd, belv ingen skärpa på dom :(
Hööks 129:- elr 100 elr nått sånt (A)


rosetter rosa/blå med strass stenar
Valbo Ridsport, 59:- st

Kommentarer
Anonym

fina saker ! :)

hur många rsetter har du? asså såna man vinner;)

2010-07-11 17:09:37

vilket märke är det på skydden ? :)

vi har köpt lite dyrare tror ja.. men från hööks ;D

2010-07-11 19:07:02

diggar hårnätet ;)

2010-07-12 10:08:25
Majja

Me want all stuff ! :D

2010-07-13 16:46:57
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!