ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Tråkigt :( ^^

2010-07-16 21:04:00 / 1 kommentarer ..


Ja, Jag red ju Smirre idag lite på fältet. han gick lydigt och bra. inte lika eftergiven som jag ville ha honom men mer bättre okej iaf ^^ :)
Nu sitter jag här då och smörjer .__. tråkigaste som finns! serriöst så finns de inget tråkigare än att smörja :( men de måste göras ;) hihi,och de syns ju liiiite skillnad efteråt om man säger så :p
Skriver ju såklart imorron här på bloggen om hur de gick :)


ja som sagt, liiiiiiiite skillnad iaf ? ;) ^^

Kommentarer

skojjaru ? :o

det är kul att smörja (a)

när det blir rent & FINT. ;)

2010-07-16 21:44:13
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!