ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

dagen ... men den är inte slut ! ;)

2010-06-27 17:55:48 / 0 kommentarer ..


Mathilda var med i stallet idag :) vi red ut, först red jag. Smirre är ju bäst (L) helt underbar ! red iaf över till gropen, och så över en äng som vi galopperade på. när jag testade hur mkt jag kunde öka. ja då gick det undan ;)
sen red iaf Mathilda. han gick jättebra med henne :')
åkte hem sen bytte om och åkte ner till IP, spela match, och självklart vann ju Hille med 3-5 ;) så nu ligger vi 2 div III :D
haha, inte så roligt för er hästintresserade då ;) venne vad jag ska skriva mer nu ^^ jo jag ska träna för Anna imorron. första gången vi ska åka med Smirre. ´Får man undra hur de går ;) ne men han är snällast så de ska inte vara nå problem :) <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!