ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Annorlunda dressyrspecial :)

2010-11-29 20:15:13 / 1 kommentarer ..


Vi fick rida fram sina egna hästar först, och Smirre var piggelin kan jag säga x) Väldigt stel precis ibörjan när vi trava fram och i första galoppen trodde jag han skulle skena iväg nästan x] Fick sitta och "proa" väldigt mkt ibörjan. Sen Efter en stund vart han mjuk och som vanligt igen, gällde bara att jobba fram de.

Sen bytte vi hästar så Vilma fick rida Smirre och Jag fick rida Rosie :D
Gick bra för mej, Rosie är väldigt känslig i munnen, ibörjan när jag gjorde jättemjuka förhållningar kastade hon upp huvudet. I skritten var hon jättemjuk och sökte sej neråt, men i traven ... xD Men en underbar häst helt klart , hade man fått rida henne för sej sj hade de nog gått lite bättre iaf :)

Hade mitt nya schabrak idag :D

detta alltså :

Kommentarer
Charlotte

Va synd att inte jag var där och såg när du red på Rosie det hade varit kul och sett och du har rätt hon är helt underbar.

2010-11-30 21:22:52
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!