ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Gabby träning (igen)

2010-11-02 13:33:01 / 0 kommentarer ..


Hoppade ju ör Gabby idag igen :)
De gick skitbra :D Red först nå galoppbommar, sen hoppa vi igenom en långsida med tre hinder 4 korta galoppsprång emellan. Han funka jättebra så efter att vi klarat de fick vi försöka på 5. de blev kort x) men vi  klara de iaf ;)
Sen hoppa vi på en oxer, och sen kombi. Och sist en bana. Allt stämmde superbra! kom rätt på alla hinder. bra tempo och rytm.
Gabby sa sen att han var en jättetrevlig ponny :D Och att de nog skulle gå jättebra på lördag :)

kamerna hade dåligt me batteri så blev inte så mkt filmande. :(


gammal hoppbild ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!