ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hemma från Globen :)

2010-11-28 12:03:12 / 0 kommentarer ..


Gu va kul de var i Globen :D vi kom dit till halv 1 . Åt då på en Grekisk resturang *gilla* sen runt ett, halv två började vi gå på mässan. sen kl 6 när vi gått på mässan i 5 timmar så var vi en aaaaaningen trötta. (ironi! vi var sjukt trötta)
Sen såg vi showen (som var grymt bra btw) och sen åkte vi hem. Kom hem ca 3 på natten. Ja var tvungen att duscha då så jag la mej vid ca halv fyra, fyra.
vaknade vid elva. Var jätte jobbigt :S
Nu ska vi till Farfar och äta på resturang. Bloggar mer när jag kommer hem. Blir då även bilder från globen och på sakerna jag köpte :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!