ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hiss

2010-11-14 20:06:48 / 2 kommentarer ..




Jag hissar "värmekuddar"!
De är som små kuddar som när dom kommer i kontakt med luft börjar pulvret i kudden att bli varmt. De är underbart att ha såna i vantarna och i skorna på vintern när de är kallt.
Förra vintern red jag när de var 27 - och jag förs inte ett dugg om händerna och fötterna för jag hade såna. UNDERBART ju!

dom kostar ju en del men är helt klart värda priset. Hur kul är de att frysa ?
Finns på Granngården :)


Toe warmer. Inte exakt samma som finns på Granngården. Granngårdens räcker i 8 timmar.



Hand warmer. Inte heller här exakt såna som finns på Granngården, Tror att Garnngårdens räcker i 8-12 timmar elr ngt sånt ?

Rekomenderar dom iaf STARKT!

Ngn annan som har testat eller kommer testa ?


Kommentarer
Maria

Har testat dom, Jättesköna att ha på vintern ! :D

2010-11-15 17:13:55

Dear Sir or Madam



Glad to write to you!



We supply Body Warmer、Hand Warmer and Toe Warmer (“Air Activated” Warmer products) with good quality and very competitive price. have got the ISO 9001:2008 and CE certificate.



Designed for skiers, hunters, fishermen, golfers, or people who work or play in the cold for long hours. also Soothing relief for muscle sprains and strains, joint aches and menstrual pain.



Hope to be a partner of your company!



If you need, please fell free let me know !



Best Regards,

------------------------------------

Ms Elena Cui

Tanlong Industrial Co.,Ltd

MP:0086-15065429118

website:www.tanlonggroup.com.cn

2011-03-14 06:29:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!