ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Min lilla björn e han :D

2010-11-20 18:11:25 / 6 kommentarer ..


Helt otroligt!
Vi klippte Smirre för kke 4-5 veckor sen. Och idag var vi tvungna att klippa honom igen!
Pälsen var nästan längre nu än innan förra gången vi klippte honom. Helt sjukt så snabbt hans päls har växt xO
Vi klippte även lite på ganachen (stavning ? :S) och där var de inte lite päls eller x) Han var typ som en islänning xD

Fick tyvärr ingen bra bild på de, men imorron tar jag bilder på min lilla nyklippta Smirre :)

Efter att vi klippt honom så fick han gå ut i hagen igen. De blev alltså en vilodag. Vilket jag kan tycka att han kan behöva. Han har ju gått ganska hårt i ngr veckor ^^



bild på när han var nyklippt förra gången :)

Kommentarer
Julia

Haha jadu Irma du kommer nog få klippa han 4-5 gånger till i vinter minst! ;) hans päls är fördjävlig :P

2010-11-20 19:56:20

Sv; Jodu det vet jag, men de kan jag säga att de vare inte.. ;)

2010-11-20 20:21:57

elr isf är 90 väääldigt högt haha..

2010-11-20 20:38:51

Tihi, ja, han såg ut som en riktig "ponny" igår, nu kanske han är "häst" igen ;D

2010-11-20 21:34:01

haha, angus skulle behöva rakas igen, men eftersom han inte har blivit riden på 2 veckor och ska börja skrittas på måndag, behövs inte det :P

2010-11-20 22:52:04

Nae, för varken johanna elr mamma trodde vi skulle ta oss över jätte hindrena. Så dom va nog för stora;)

2010-11-20 23:18:43
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!