ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Svaren från frågestunden!

2010-11-07 20:25:55 / 0 kommentarer ..


1. hur många rosetter har du ? :)

Jag har faktist inte räknat dom nu på länge. Inte många är dom men mellan 30-40 ^^

2. Hej Irma!
Jätte kul att du skaffat nu ponny :) Länge sen vi sågs, kanske vi ses i helgen på GRS?
Men till min fråga, vart har du gjort av lilla Puff? kram

Puff är nu världens finaste ängel i Trapalanda... <3

3.vad gör du på din fritid utanför hästarna? :)

Jag är spelar fotboll, är med kompisar, sitter framför datan mm ^^ Lite sådär vanliga grejer ;)

4. Har du tävlat fälttävlan ? :)
Isåfall kan du inte bara bertta lite hur det går till, man kan ju inte ha hoppning och dressyr samtidigt och hur hinner man hålla koll på alla ?
A jag fattar inget av det där.... :)

Ja, jag har varit med i en såkallad startfälttävlan.
Den gången jag var med så var de först dressyr, sen efter att man ridit dressyren så hade man 30 min på sej att hoppa banan. Så man fick alltså gå banan innan man red dressyren, sen var ju ponnyn redan fram riden till hoppningen så de var bara att hoppa fram.
Sen ca 2-3 timmar efter hoppningen gjorde man terrängen :)
Jag höll inte koll på mina "konkurenter" om du menar så , man får se resultaten sen på internet ;)


5. Vilken är din favoritfärg?
Och vilket är ditt favorit märke på häst saker?:-D

Grön ;P
svår fråga, jag gillar väldigt många olika märken. På sadlar gillar jag Globus och Prestige väldigt mkt. På "vanliga" häst grejor gillar jag KL, Isabell Vert och Mountain Horse :)

6. 1. om du gillar någon, vem? :)
2. varför nämner du aldrig fotbollen på bloggen vilka ni spelar mot hur det går osv?
3. vad är din favorit mat?
4. vad har du för klädstil,
om du inte har något direkt svar lägg gärna upp någon bild på något klädesplagg du tycker är snygg & kanske vill ha.
5. vilken är "dröm" outfiten till smirre?
6. vad önskar du dig i julklapp?
7. vad bor vi på för hotell när vi ska till globen? ;)

puss&kram

Smirre haha, annars ingen ;)
Ja vet faktist inte, försöker nänma den så mkt som möjlig men har tyckt att de kke inte har varit så intressant för er läsare att läsa ^^
Taccos
Ingen spec, kke jag gör ngn dag :)
vet inte haha x)
Kommer ett inlägg om de ngn gång ;)
Vi åker buss dit ner, går på stan i kke 5 timmar x) sen går vi på showen på Globen, sen åker vi buss hem. Så inget hotell ;)
Kram på dej Vilma :D<3
 
7.Hur är Smirre att rida? Är han busig elr snäll eller lat ? ja du fattar ... :)

Han är väldigt snäll. lydig. Lite lat ibland haha. han är verkligen ingen häst man bara sitter upp på så går han på tygeln utan man måste verkligen jobba för de. han har tendens till att bara böja på nacken och inte jobba alls igenom med resten av kroppen. Om ngn tror att han är lätt så tror den presonen grymt fel :)
Sen är han riktigt rolig att rida då man märker hur kul han tycker de är o jobba :)

8. Vad är dina mål med Smirre ? :D

mitt mål för 2011 är väl att koomma ut och starta ngr regionala dressyrer. Till våren/sommaren vill jag ha kommit upp till LA:P1, och hellst komma över 62% för då har jag kvalat till Nationellt haha ;D
I hoppningen är de väl att tävla LB och börja träna på LA, kke MSV höjd till sommaren ;)
Framförallt att bara ha kul och utvecklas så mkt som möjligt :D

9.Fin blogg ^^,
Min fråga iaf : Är du "beroende" av märken? asså, har du bara märkergrejer och gillar inte oäkta. Eller skiter du totalt i om de är oäkta ? :). Du fattar nog ;)

Tack :D
Nej jag är inte alls beroende av märken. Jag skiter fullständigt i om min tex jacka är en vanlig från Hööks elr från KL. Visst de är roligt med märken, men om "fejk" varan är lika bra som den äkta så tar jag den som är fejk för då sparar man oftast ngt hundralappar ;). Ja menar hästen går inte bättre för att man har Mountain Horse stövlar, elr ngr "fejk" från Hööks ;) ryr mej alltså inte om ngn afföär har kopierat ngt från nån annan "bättre" affär .


10. Hur många besökare har du varje dag ? :)
Och vad är ditt besökar rekord ? :)

De varierar från vecka till vecka beroende på hur mkt jag uppdaterar. Vissa veckor har jag mellan 10-20 besökare, och vissa har jag mellan 40-60 besökare i veckan.
133 är mitt rekord ;) haha, dagen innan hade jag 17 st, sen dagen efter så vart de plötsligt 133 x) Man fick sej en överraskning då ;)

11. Var smirre dyr?:)<3

nej :P<3

12. jättebra blogg :D
Vad är de högsta du har ridit på i både LC, LB , LA och högre ? :D

Tack :D

På LC nivå är de 76,07 %
På LB nivå är de 76,55 %
på LA nivå är de 65 %
Sen har jag inte ridit högre än LA:1 ;D


Hoppas ni blev nöjda med svaren :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!