ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

utvecklingsteamet

2010-11-08 21:41:26 / 0 kommentarer ..


Har glömt att säga att jag har ju sökt till gävleborgs utvecklingsteam 2011. De är faktist mönstring nu på lördag och söndag.
Kravet för att få vara med var ju att man måste ha ridit en regional LA på minst 60%, de har ju inte jag så jag har sökt på ett s k wild card.  Ja har ju ändå gjort en LA på 65% som borde räcka ganska långt ?
tror dock att jag inte har så stor chans att få komma med iår då de är grymt konkurrens, men om man söker iår har man förhoppningsvis kke lite lättare att komma med nästa år tänkte jag haha x)



Självklart hade dom stavat mitt efternamn fel. Är ju ändå skillnad på Björkwall och Björnwall. xP
Aja, inte världens största problem men ändå :P

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!