ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

bra dag :D

2010-10-21 20:58:21 / 1 kommentarer ..


Har varit lite dålig bloggning senaste dagarna , men har inte orkat. läst NO så ****mkt just nu ;( Iaf så gick NOprovet skitbra :D MVG ska man ha här vettu ;D
men men, iaf så var de hoppspecial idag. Gick superbra ! Vi hoppa först på volt och bytte varv osv, en gång kom vi katastofalt fel. vet inte hur jag red då , troligen inte alls x) Så han rev ganska rejält, och hindret var bara 75 ^^ Aja , sen hoppa vi markbom, oxer, markbom, 6 galoppsprång, oxer. det var 18 m alltså skulle de ha vart 5 korta galoppsprång för att vara bra, men Leif gör de ju alltid svårt så vi sklle göra på 6 ;)
De gick oxå super, sen avsluta vi med kombination like always ;)
Han kändes iaf superbra :D
Imorron är de Fredrik träning, måste trimma inför söndag ! Behövs kan jag säga! Men men, hoppas att de går lika bra som i förra B1 an, 76% förra gången, nu har jag lovat mej att rida på 77% ;D, (hehe, lycka till Irma!)
nej, tror inte att jag kommer klara de målet, men man ska sikta mot stjärnorna för då hammnar man i himmlen!

Aja God natt :)<3


btw, alla kommentera : ååh vikket gullit hjärta!/ Åååh så sött!/ Men va gulligt!
osv xD

Kommentarer
Charlotte

Han är jättefin och jättefint klippt

2010-10-22 18:07:05
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!