ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Fredrik B träning :)

2010-10-22 22:19:04 / 3 kommentarer ..


Tränade för Fredrik idag , och de gick jättebra! Efter uppvärmningen red vi mkt övergångar, dock var han inte helt eftergiven :/ Sen red vi snett igenom skänkelvikning i trav, första gångerna vart nära på katastrof x) Men jag skärpte mej och då gick de huuuur bra som helst! Iaf så red vi lite bogen in i trav. Och så galopparbetet var de som gick bäst! :D Vi red först bogen in lite i galoppen, sen på volten och minskade och ökade. Han satte undre sej superbra. Men han blev jättetrött :')
Men jag är riktigt nöjd med honom!
btw så måste jag säga att jag frös ihjäl! :s ja menar de! Mina fingrar var så stela efter en stund så mitt under passet var jag bara tvungen att byta till varmar vantar. Skitkallt vare! :(
tydligen var de nästan 2 dm snö i nortälje oxå, kul säger jag bara (y) :(


Kommentarer

Sv; Hehehe aa (a)

2010-10-23 09:25:35
ida

var glad att du inte bor här i norrtälje, det är heeeeemskt att rida, när man inte har broddar eller snösulor i ;)

2010-10-23 10:34:22
Mathilda

Naj men Irma, vi VILL ha snö, så man kan trava lite, inte som nu när det är stenhårt... o.O Dessutom vill jag tolka! :D

2010-10-23 22:42:50
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!