ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

hoppspeciaall :D

2010-10-07 22:07:46 / 6 kommentarer ..


Vi hade ganska lång frmaridning där vi red mkt lösgörande, så som skänkelvikningar, förvänd galopp osv . Så jag tror att Smirre blev lite tagen efter framridningen då han var sjöblöt x0 haha, men alla hästar var mer lr mindre svettiga ;)
Så hoppade vi fram på en volt och vi kom jättebra varenda gång ! :D, dock var hindret kke 40 (?) satt ^^
Sen hoppade vi ngr luriga svängar på en bana med 12 hinder, sen hoppa vi kombination. Och sen hoppa vi en bana med alla dom dära svängarna och kombinationen.
Han stanna inte en ända gång! ;) Och idag testade jag att hoppa med dressyrbettet och utan martingal och han hoppade jättebra! och jag som hade glömt mina stövlar hemma och fick hoppa i stalltjängorna .__. haha x)
men jag är mkt nöjd med honom! :)
Och han var så mjuk och fin i formen på framridningen och direkt när man tog tyglarna var han i den är ahärliga formen :D Vi gillart! (y)




Smirris får sköta sej på söndag ^^

Kommentarer
Julia

Irma har du inte klippt honom än? :P de måste göras, du får en ny ponny då jag lovar han bli jättepigg :P Har du maskin så kan jag fixa de om du inte hittar någon annan:)

2010-10-08 10:50:48

Vi ska klippa honom v.41 :)

2010-10-08 16:57:44
Anonym

Låter bra!:D För han orkar mer då, han behöver ju ridas minst 1 timme om dagen då är han piggast :P Så slipper han bli så svettig..

2010-10-08 19:42:42

oooo det ser ut som om puff står där bak och betar .. <3

2010-10-09 09:48:26

Nellie ; dt är Lucas ^^ Men ja de gör de lite grann ... <3

2010-10-09 10:56:18
neeeeli!<3

haha jag vet , men det såg ut som han liksom kom in på sina betande ängar :'(<3

2010-10-14 20:49:06
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!