ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

hoppspecial fasten att de är tisdag!

2010-10-26 20:38:06 / 0 kommentarer ..


Ja som ni kke har märkt (?) så brukar jag ju hoppa på torsdagar för Leif, fast idag hoppa jag för Janet ;)
Gick bra ^^ hoppa ngt hinder på en långsida någon gång, sen ett gult pytte hinder i en hyffsat svår sväng, och sista trekombination . Inget spec med träningen, hoppa ju inge högt iaf x) Och inte så svårt, träna mest på sitsen ^^
smirre var iaf jätteduktig och hoppa allt,(hade dock inte tolererat att han vägrat på hinder som var max 70) rev inget osv :)
Nöjd :)
Nu ska jag snart plugga till ett HK prov som vi visst har imorron...

4 månader och 2 dagar har du vart min... Sjukt vad snabt de gått!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!