ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Så duktig :D

2010-10-29 21:27:42 / 1 kommentarer ..


Skolan var mest chill ^^ Vi gick (!) till vävarn, var där i ngr timmar, kolla på film. Gick tillbaka och så gick hjag och Jossan upp till Magnus för att kolla hur de gick på NOprovet som vi hade förra veckan. Och jag fick MVG :D:D
så var de elevens val. Sen sluta vi ;D rätt så chill alltså ;)

Sen cykla jag ner till stallet. Tog de väldans lugnt medans jag mocka och Smirre stog ute i ngn hage :)
Sen red jag dressyr i ridhuset och jädrans så fin han va :D
Red lite olika övningar. Men i slutet red jag i galopp på en 20 m volt, så gick jag in på en 10-8 m volt och då satte han under sej jättebra :D
sen red vi lite galopp - skritt - galopp - halt - galopp - skritt  osv :)
Han slår sej ju fri ibland, och de gjorde han idag i början med. Men efter att vi jobbat på de lite så gick han superbra!

Tog en massa bilder på han i hagen idag, ngr blev faktist bra kan jag säga! ;D


Dock inte på VARJE bild haha ;)




sötis :*<3









älskling <3

Han ser ju alltid lika glad ut hahah x)

Kommentarer

ni är så häääär fina tsm :)

2010-10-31 07:22:23
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!