ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Svar :)

2010-10-29 21:36:33 / 3 kommentarer ..



de står:
Ingen Smirre? :)
Brukar du ha "hästfria" dagar. Vilkan brukar ha hand om honm då?


Svar:
Jo, jag brukar ha 1-2 hästlediga dagar i veckan :)
Oftast äre de på tisdagar och onsdagar. Det är världens bästa medryttare Mathilda som brukar ta hand om honom då :)
På tidagar brukar hon skritta ut med honom en timme. På onsdagar rider hon ut elr ngn stanns ^^
Ja brukar tycka att de är skönt med "hästlediga" dagar då jag kan göra läxor, plugga till prov , vara med kompisar osv :)

Kommentarer

Sv; Haha men näe men ja va på dålig humööör (a)

2010-10-30 10:04:27

Haha, världens bästa medryttare? ^^, Tack, kke för att jag får sköta en underbar ponny med världens bästa ägare? ;D

2010-10-30 15:25:31
Anonym

Har också ett tips om vad du kan skriva om. kan du inte skriva ditt "vecko Schema" med Smirre? =)

2010-12-31 17:36:54
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!