ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Tävling!

2010-10-03 16:08:31 / 4 kommentarer ..


Resultat från dagen

LD+5 :
4 fel. Ettan och Tvåan gick superbra, Sen efter tvåan glömde jag ju såklart vägen , så kom jag på de och red på när de var typ 2 m kvar, och kom med honom helt felställd och vägen blev ju jättedålig då så han bröt ut. Men sen red jag om och då hoppa han superbra alla andra hinder. Han titta ingenting på dom tittiga hindren :) Som var ca 5/7 som var tittiga ^^
Dock var han inte riktigt lika "vaken" och bjöd inte lika mkt som han kan göra :/

Sen var banan väldigt svår för att vara LD, nästan mer än hälften blev uteslutna :/

LC :
8 fel. Till första hindret så red jag världens sämsta väg nånsin! xD så då bröt han ut , (mitt fel) Sen hoppa jag om de och mot tvåan så håller jag in honom hela vägen och iprincip över hindret oxå, så de peta han de, han var inte i så mkt utan bara nudda bommen, men den föll dock :( Men jag ta på mej de felet oxå ;)
Men resten av banan gick super! :D
jag la honom rätt på vartenda hinder och hade rätt galopp och rätt tempo . Han hoppade inga konstiga hopp som han kan göra ibland utan allt vart perfekt! de var den bästa rundan jag gjort med honom hittils :)
Så jag är jättenöjd med dagen :D
Han är så duktig den ponnyn :)



var typ såhär högt över på alla hinder oxå ^^

Kommentarer
wwiillmmaa

Det var ju jättebra! :D

2010-10-03 21:02:37
wwiillmmaa

Det var ju jättebra! :D

2010-10-03 21:03:23
wwiillmmaa

Det var ju jättebra! :D

2010-10-03 21:03:24
wwiillmmaa

blev ngt fel och råka skicka fler kommentarer än menat ^^ xD

2010-10-03 21:07:57
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!