ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

träningen

2010-10-30 21:38:13 / 0 kommentarer ..


Han var verkligen superduktig idag när vi tränade för hunchen =) Hon vill ju att vi ska starta LA:P1 till våren så vi tränade väldigt mkt delar ur LA:P1 an ^^
Vi började först på volten för att checka formen bara , red bara ett varv , kke 2 (?) sen gick vi ut på långsidorna och försökte oss på öppna ;) De var kke andra gången jag gjorde en riktig öppna på Smirre (har mest ridit bogen in) så de gick ju superbra!

Sen vände vi upp på medelinjen och red skänkelvikning ut till spåret, gjorde de ngr gånger men sedan så red vi sluta ut till spåret ist han gick jättebra ut för vänster, dock lite sämre för höger, men helt klart godkännt :D
Sen skrittpaus och sen red vi serpentiner i galopp, och sist jobbade vi på volten. galopp ca 3-4 spårng och så skritt, sen galopp 3-4 steg och skritt igen och ändå bibehålla formen på han :)
Han var jätteduktig och när vi tränat ett tag så gick han ner direkt till skritt utan ngt travsteg emellan :)

Så duktig ponnyn är! Ja menar, han är ju bara 7 ! ;)



Han har verkligen allt den här ponnyn asså! ;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!