ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Vem skulle tacka nej ?

2010-10-19 16:52:14 / 3 kommentarer ..


" VM-kungen i dressyr, Moorlands Totilas, är såld till Paul Schockemöhle. Det pratas om belopp på 10-15 miljoner euro för den svarte hingsten. "

15 miljoner euro! :O

Tycker ända att det känns på sätt&vis sorligt för att man är ju van att se Totilas och Edward tsm. Dom var ju som ett lixom.
Men om jag hade dom pengarna skulle jag lätt oxå ha köpt honom ;)
kke inte bara jag som skulle ha gjort de ?



Det är denna stjärna vi snackar om alltså :






http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=517949

 

Kommentarer
Julia

Men Irma du har ju en mini Totilias iaf ;) Lillkillen har ju nästan samma kropp som han med nacken o alla muskler :P

2010-10-19 18:03:09
wwiillmmaa

Det var.... lite pengar ;D

hehe, man måste ju spara i 2000 år för att ha råd med den hästen xD

2010-10-19 18:31:55

det är då inte lite pengar det ! ;)

2010-10-20 19:40:25
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!