ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dagen :

2010-09-10 22:20:37 / 1 kommentarer ..


Börja med att jag vakna och Gu va skönt med Lördag!! (hade totalt glömt bort att de var fredag.) Och så ringen klockan -.- jävlar va sur ja blev när jag kom på att de inte alls var lörda :(
Iaf så klev jag upp, sen åkte jag till skolan. Den var ganska nice (y)
Och hem, så åker ja och mamma ner till stallet sen. Så är Emma Sjöberg där så vi fråga henne om hon vill rida Smirre litegrann. Så han utbildas lite osv :) Och han gick så fint! :D blev riktigt stolt över att de där är min häst!<3 Sen red ja lite oxå och han var jätte dutti ^^
Grymt taggad till den 19 kan man säga! Debut LA för mej och Smirre :)
Då håller alla tummarna va ? ;D



Bild från första dagen med Smirre (L)
Jag ser skitliten ut! :'O

Kommentarer

håller tummarna :)

2010-09-12 09:24:24
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!