ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hunchen träning idag igen! ;)

2010-09-25 14:17:23 / 4 kommentarer ..


Han gick jättebra idag igeen:)
Men man kan ju inte säga att de var så jättekul väder då xP
Iaf så var han stel ibörjan, men när han blev lite varmare så släppte de! :D Han blev så rund och go i formen då :D

Imorron är de iaf Regional ponnyhoppning på Grs som jag åker dit och tar tid i första klassen LC, och sen tänkte jag fota LB och LA laget, och så ska jag stå in & ut med Vilma i La och MSVB :)
Men om ngn vill att jag sak fota nån i LBn och LAn så kan ni ju skriva en kommentar ? :)

Dock är de ju inomhus :(
fast bättre de än att hoppa ute när de spöregnar ? ;)



Såhär fint väder tkr jag att de ska vara! :D (y)

Kommentarer
Amanda A

Fota LB kat C ? :D

Ja startar ngn stanns i mitten :)

2010-09-25 14:36:01

Du får gärna fota mig :)

Sabina Forsmark på Burkoole Boy, hoppar laget och LA :p

På en svart häst ;)

2010-09-25 17:46:04
Elina (escapist, fotografi är sanning) http://escapist.webblogg.se/

IRMA!

Bloggdesignen din är klar nu! :D

2010-09-25 20:30:10

Hurra ! :D:D:D:D

2010-09-25 21:17:23
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!