ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Kul rubrik :D

2010-09-26 18:42:51 / 2 kommentarer ..


Man kan ju lugnt säga att jag är kall och trött :/ Klev upp tidigt i morse och så satt ja i seketariatet och tog tid från 9 till 10, inte så farligt ;) Sen Försökte jag att knäppa lite kort i LBn , men de gick ju inte så bra kan man säga xD Dåligt ljus, fick aldrig ngn bra skärpa osv = inga bra bilder :(
Kan ladda upp dom bästa iaf ^^
Men det blir senare ikväll :)
De gick iaf jättebra för alla Grs idag! :D Elise kom faktist femma i LBn och första utanför plac i sin Debut LA ! :D duktiga :)
 Ska läsa lite NO nu ;/
Hörs sen :D



Jag vill ha sol, nuuuuuu!


Kommentarer

hej!!

skulle du kunna skicka bilderna på mig och angus fårn i lördags :)

2010-09-27 16:26:34

Självklart :)

Men dom blev inte så bra, de regna ju :(

2010-09-27 19:47:03
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!