ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Skillnad

2011-08-28 12:00:00 / 1 kommentarer ..


Kollade igenom min youtube kanal hör om dagen. Och kollade filmen från den första Hanchenträningen jag la ut. Den 9 April. Jösses vad vi har utvecklats. Minns att jag var typ hyper glad för att han gick så bra. (tycker fortfarande att det ser bra ut). Men den här sommaren känns det som om jag hittat dubbelt så många knappar som hela året jag haft honom. Känns som om det släppt jättemycket för oss.

9 April :

 

19 Augusti :
(4 månader och 10 dagar senare)


Kommentarer

Irma, jag säger inte det här för att vara snäll! Men sen jag var med er på första tävlingen, då du vann. Har ni utvecklats så grymt mycket, & jag tänkte redan då, ni kommer gå hela vägen. Nu när man följt er på filmer osv, så ser man hur grymt mycket ni har utvecklats. Och man blir sååå glad när man ser er, ni är så grymt fina tillsammans. Jag hoppas, & tror att ni kommer gå HELA vägen, för det är ni värda. :)

2011-08-28 13:31:50
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!