ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dag 17 - Mina tränare

2011-02-08 21:43:01 / 0 kommentarer ..


Ja, jag har tränat för väääldigt många tränare kan jag säga. Men just nu tränar jag allra mest för 4 st.

I hoppningen tränar jag för Leif Hall. A-tränare, internationell banbyggare, bygger SM banor mm. Topp 5 i distriktet (elr om de var topp 3?). Han är verkligen helt grym! Är superglad att jag får träna för honom. Han tog mej och Puff från att få många fel i LD till flerfri LB på ett halvår. Och vi skulle startat LA , dock han vi ju inte de för han blev  halt precis innan. Så på ett halvår, eller lite mer, tog han mej och Puff från att ha hoppat 60 cm banor med fel till att hoppa banor på 1 m, vissa hinder på 105(110?) felfritt. hade jag inte haft honom att träna för hade jag aldrig varit där jag är idag.

Sen tränar jag även för Fredrik Böhling. Utbildad till tysk A-tränare. Tränade ponnylandslaget i dressyr 2007-2008 tror jag.
Jag brukar träna för honom kanske 2-3 ggr i månaden dock, ngn gång med utvecklingsteamet och så brukar han komma till Storvik. Han är oxå superbra!

Sen tränar jag kanske 2 ggr i månaden för Hanchen. Oxå tyst A-tränare. Rider riktigt högt upp i klasserna. Trooor att hon rider typ Kür. Jätterolig att träna för!

Men den jag tränar för allra mest är Anna. Och hon är helt klart den bästa jag tränat för! Helt grym! När jag tränar för henne lossnar allt och jag förstår verkligen, och får till den här "aha" känslan ;) Solkart den bästa jag tränat för! När man åker till henne och har ett problem så vet man att an kommer ha löst de problemet när man åker hem, eller iaf ha kommit en bra bit på väg att ha löst de problemmet.
Henne tränar jag för kanske 1-2 gånger i veckan. Åker gärna och tränar för henne på helgerna lör-sön :)



Fredrik träning på bilden ;) Den senaste med u.t.v teamet tror jag :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!