ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dag 18 - Fula ovanor

2011-02-09 21:42:22 / 0 kommentarer ..


En sak är väl att jag titter ner heeeeela tiden. Elr ja, jag gjorde de supermycket förut. Nu tänker jag på de hela tiden och de har blivit lite bättre, men fortfarande har jag dålig blick :(

Sen har jag väldiga problem med mina skänklar. I höstas satt jag och hackade med sporren jättemycket på Smirre. Fick riktiga "ponny-skänklar", sen har jag inte ridit med sporrar alls i november, dec och januari för att jag ska sluta med de. har blivit lite bättre men får fortfarande tänka på det.

Sen en sak jag börjat göra nu för bara  några veckor sen är att jag lägger ner händerna p låren. Alltså, jag har bra höjd osv , men på tok förlånga tyglar. Inte bra :( Vet inte varför mej jag tycker att de känns som om jag har bättre kontroll så, dock ser de ju inte så snyggt ut ;)

Ett exepmel på mina ponnyskänklar och min blick ;) Bilden är från den 19 september.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!