ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Enets Smirnoff är den bästa hästen som någonsin har blivit född på denna jord!!

2011-02-23 21:17:13 / 0 kommentarer ..


Helt sjukt vad fin han var idag! Han var pigg, men ändå framme på bettet och kunde korta och länga sej och hade bra påsjut med bakbenen och jobbade superbra med ryggen. Bästa känslan jag haft på lääänge! :'D Testade o byta bett idag. Har ju haft ett tredelat med tungfrihet, men när vi var och kollade tänderna så var det förstort (11,5). Så vi testade ett av Puffs gammla bett. Ett vanligt smalt tredelat som är 9,5. När jag tog tyglarna kadtade han sej först åt sidan så då trodde jag att bettet gjorde ont elr nått, men sen tuggade och tuggade han på bettet så de kändes som om han skulle äta upp det xD
Tog en liten galopp oxå. Superfin även där. Sen när de är uteritter så blir han ju jätte pigg och busig, och tidigare har jag inte fått honom att gå i form vid uteritter (har ju fullt upp med att hålla mej kvar i sadeln tidigare ;-), nejdå. skoja bara) , men nu gick han bra! Visst han var ju pigg och så och när jag skritta så steppa han ju endel och ville iväg.
Men gud vad underbar han var idag ! (L) (L) <3
btw så var det 18 minus och jag frös inte ett dugg! Älskar mina vinterskor <3



Finaste hästen som finns. Enets Smirnoff är bäst <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!