ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

God natt

2011-02-23 21:51:24 / 0 kommentarer ..


Usch, kom nyss på att jag skulle ha lämmnat inte NO uppgiften idag. Jag har den klar och den ligger i skåpet o allt. Skulle lämmnat inte den på första lektionen. Min kommentar " neeeej, jag glömmde den i skåpen, Maguns du kan få den nästa lektion ist". Nästa lektion " neeeej, jag glömmde den igen! Du kan få den efter lunch" . Tror ni jag kom ihåg de efter lunch då ?! Neeej!! Dx  Gud och lömmnade man inte in den idag så ska man göra prov nästa vecka. Nu blev jag stressad xS men jag har ju vart sjuk så jag kanske kanske kan få lämmna in den imorron iaf ..
mäste sova nu för jag är så trött nuförtin. Go natt :-)



Slumpade bild. Lite suddig men han gick i en bra form på den bilden satt de fick bli den ändå ^^

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!