ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Lite bilder på de ja köpte i fredags

2011-02-21 14:19:52 / 2 kommentarer ..


Här kommer bilder på de jag (mamma egentligen .. ;-) ) köpte i fredags. Tack mamma! :D :D

ridtäckisar, Equipage .



Vinterridjacka, Shokemöhle sports







Ridhjälm, Charles owen - John Whitaker
(tkr att JW hjälmen är bra mycket snyggare än Fiona hjälmen ^^ Men Fiona hjälmen är oxå snygg (a) )








Va tkr ni ? :D
Tror jag ska blinga till hjälmen där bak elr nått. Nu ser den ju inte så rolig ut, blir säkert assnyggt om man blingar till den lite :D



Kommentarer
Sara

Ge mej jackan! Nej men den var riktigt snygg! :D

btw, fint hår! (a' =)

2011-02-21 20:40:04

Snygg hjälm. ;)

2011-02-21 21:49:07
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!