ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Marabou <3

2011-02-09 15:36:52 / 1 kommentarer ..


Gud vad sugen jag blev på Marabou nu! Hehe ioförsej är jag alltid godissugen ;)
Men är jättesugen på den här nu -



Helt klart min favorit!

Älskar ju nästan alla Marabou, förutom dom här.
Euww, dom är äckliga :S





Usch, dom är äckliga!
Men om jag inte minns fel så var 2010 ista året dom såldes ? Inte hlet säker dock.

Vilken är din favorit ? :D

Mjölkchoklad
Schweizernöt
Frukt & Mandel
Mörk choklad
Helnöt
Apelsinkrokant
Digestive
Daim
Mintkrokant´
Dukat
Gräddnougat
Nonstop
Amigo
Crisp
Cocos
polka
Sommar
Vinter

(tror de va alla...)

HAHA, jag måste vara desperat efter choklad nu när jag gör ett inlägg om det t.o.m XD

Kommentarer
Anonym

Amigo in my heart <3

2011-02-10 15:53:31
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!