ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Tagga morgondagen!

2011-02-18 21:38:57 / 0 kommentarer ..


Red Josh idag. Kändes sådär. Han hoppade igår ju, så han lyssnade inte såjättebra idag. Aja tagga imorron ändå! Sen är jag ju lite klen för jag är sjuk och tar ja i för mycket/anstränger mej lite för mycket så får jag värsta hostattacken. Usch för slemhosta :(
Allt är klart inför morgondagen iaf. Sadle,träns och stövlar är smorda. Hans man är knoppad. (dock är dom inte så jättefina knoppar kanske men men xP Smirres man är lixom helt prefekt att knoppa, så jag är lite "bortskämd" med hans man om man säger så. Annars har Joshi en fin man :D )
Nu fick jag nyss en stor hostattack. Så tror jag ska ta lite av den dära äckliga hostmedicinen iaf :( Hoppas jag överlever, det är dock tveksamt ...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!