ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

ååh :(

2011-01-17 19:29:50 / 1 kommentarer ..


Jag som trodde att de hade slutat gjort ont i ryggen nu, men idag på fotbollsträningen kom de tillbaka .
Kuul! -.-
Jag har förövrigt tröttnat på CityVille nu, hehe bra tkr jag för nu har jag fått mer tid tilla allt annat x) Hatar att vara beroende av ngt, så drygt när man inte kan göra ngt annat än att hålla på med just den saken. Tittar iaf på Vem vet mest nu. Hehe, finns inte så mkt bättre.
Och igår var de ju Ponnyakuten, och SÅKLART MISSA JAG DE PROGRAMMET IGEN! Precis som förra veckan, när de var 5 min kvar kom jag på de, exakt som igår..


Imorron ska jag få rida världens bästa <3

Kommentarer

Men ponnyakuten finns ju på svtplay? ;) Sluta spela cityville och börja spela Horse Saga ist :D

2011-01-17 21:03:13
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!