ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport

2011-01-21 22:11:09 / 0 kommentarer ..


Vet inte riktigt vad de skulle kunna vara.
När jag började hoppa för Leif på Puff hoppade vi ganska högt och han stannade minst 5 gånger varje träning. Och då var de riktiga tvärnitar han gjorde (typ välja att kasta sej ifrån hindret när man är ett glpsprång ifrån det). Var ju inte ovanligt att jag åkte av 3 gånger varje träning precis..
Så jaa, jag vart väl ganska höjdrädd just då under en period. Sen kom jag ju över den när vi "hoppade ihop oss" lite mer. Och nu har Smirre botat den nästan helt. Jag är iprincip aldrig höjdrädd med Smirre längre. Men när jag rider mot ett 110-120 hinder (tkr iaf jag är g högt) kan jag väl tveka lite. Aldrig så att jag stannar hästen och vägrar hoppa de, utan blir bara nervös. typ.
sen är de kanske att jag varje dag när jag ska rida att hästen jag rider är halt, eller har ett stotr sår när man hämtar den från hagen. De jag är riktigt rädd för att att man en dag ska komma till stallet och så har hästen brytit benet tex. Usch... :s



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!