ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda

2011-01-24 19:33:02 / 0 kommentarer ..


Ja, alltså jag har inte ryktlåda. Utan på Smirres boxdörr sitter en liten "korg" där vi har alla nödvändiga saker. De är väl typ rotborste, hovkrats, man-och-svans-borste , ryktborset, ryktskrapa. De var väl alla borstar sen har jag ju en sax där, pälsglans, en liten handduk, sadeltvål. Ja de var väl det. Sen har jag en ryktlåda som kommer fram när han ska fixas till tävling. Där han jag ju snoddar,kammar,ännu mer pälsglans, lite såna här blankningsmedel osv :)

hittade ingen bild på "korgen", får se om jag kan fixa en imorron (;

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!