ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Dag 6 - Något annorlunda med min häst

2011-01-25 17:42:35 / 0 kommentarer ..


Smirre är helt klart speciell! De finns ingen som honom. Men alltså, han är ju speciell för mej. Så annorlunda mot andra hästar vet jag inte vad de skulle kunna vara. Men ska försöka komma på lite.


Han älskar banan! Om han får välja mellan morötter och banan tar han banan ;)
Sen så är han väldigt social. Han älskar människor mer än andra hästar. Tex på hoppträningarna står han allra helst mitt i bland alla som är där och hjälper till. Jag har faktist inte träffat ngn annan häst som är så social och vill vara med så mkt som han.

hehe, han har säkert en massa saker som skiljer honom från mängden , men jag kommer inte på fler saker nu ^^




hehe, lite smått suddig och gammal bild ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!